۸:۳۵ سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تدبیر شورای اسلامی شهر + همت شهرداری # عمران و آبادانی شهر

نطق پیش از دستور مهندس مرتضی کاردگر رئیس شورای اسلامی شهر بابل در دومین جلسه رسمی شورا در سال ۱۴۰۲

آقای کاردگر ،بدوا 20 فروردین سالروز شهادت سید مرتضی آوینی در سال 1372 که به روز هنر انقلاب_اسلامی نیز نامگذاری شده است را گرامی داشتند و به روح پرفتوح آن شهید بزرگوار درود و سلام فرستاده  و برای همه تلاشگران در حوزه هنر انقلاب اسلامی آرزوی سلامتی و موفقیت داشتند. .

ایشان همچنین با بیان  اینکه 20فروردین روز ملی فناوری هسته ای نامگذاری شده است افزودند: ضمن درود به روح ملکوتی همه شهدای هسته ای کشور ، برای همه دانشمندان در این عرصه نیز آرزوی توفیقات روز افزون داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر بابل پیشاپیش 19 ماه مبارک رمضان از لیالی قدر و شب ضربت خوردن مولی الموحدین علی (ع)  که به روز نهج البلاغه نیز نامگذاری شده است را گرامی داشتند  و ضمن عرض احترام و ارادت محضر مولای متقیان ، قبولی طاعات و عبادات همگان را در این شبها از خداوند منان مسئلت نمودند.

مهندس کاردگر همچنین 21 فرودین سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی که در سال 1378 به دست منافقین ملعون به درجه رفیع شهادت نائل آمدند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید بزرگوار ، به روح پرفتوح و عرشی شان درودو سلام فرستادند. ایضاٌ این روز سالروز افتتاح حساب شماره 100 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال 1358 است که الحق تدبیر شایسته ای بوده است چرا که این نهاد در تمامی دوران خدمات ارزشمندی برای میهن عزیزمان خصوصا مستضعفان و محرومان جامعه ارائه داشته است.

رییس شورای اسلامی شهر بابل با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در این روزها بعنوان دغدغه شهروندان عزیز مطرح است ، موضوع تخلیه_موزه_بابل است  افزودند: این اتفاق بعنوان  یک نگرانی جدی مجموعه مدیریت شهری، همشهریان عزیز و خصوصا فعالان و سمن های اجتماعی می باشد که لازم است در جهت رفع این دلشوره ها و نگرانیها ، مقامات و مسئولین ذیربط تدبیری فوری اتخاذ نمایند.

 

سایر اخبار