۱۸:۴۷ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شورای اسلامی شهر بابل از شهردار نمونه استان مازندران تقدیر کرد

حسین بیژنی
رئیس شورای اسلامی شهر بابل:
کسب عنوان شهردار نمونه استان مازندران توسط شهردار بابل افتخار مهم برای مدیریت شهریست.

در پی انتخاب مهندس مهدی کیانی امیری شهردار بابل در جشنواره  شهید رجایی استان مازندران بعنوان شهردار نمونه، شورای اسلامی شهر بابل از شهردار به همراه معاونین و مدیران شهرداری بابل در صحن علنی شورا تجلیل و تقدیر نمودند.

به گزارش روابط عمومي شورای اسلامی شهر بابل، حسین بیژنی رئیس شورای اسلامی شهر بابل با تبریک خطاب به مهندس مهدی کیانی گفت: برگزیده شدن شهرداری بابل از بین ۶۲ شهرداری استان مازندران یک افتخار مهم برای مدیریت شهری است و این انتخاب بر اساس عملکرد مجموعه شهرداری بابل به دست آمده است.

ایشان یاد آور شد: همدلی و وفاق شورا، شهرداری،معاونین و  مدیران شهرداری در به دست آوردن این عنوان موثر بوده و مهمتر آنکه امروز مردم انتظار خدمات بیشتر از شهرداری بابل دارند.

ریاست شورا  در پایان گفت: باید تلاش مدیریت شهرداری در ارتقاء بیشتر خدمات به شهروندان بابلی باشد.

در ادامه این مراسم پس از اظهار تبریک سایر اعضای شورای اسلامی شهربابل مهندس مهدی کیانی امیری شهردار بابل گفت: به عنوان خادم شهر بابل کسب افتخار شهرداری نمونه در جشنواره شهید رجایی استان مازندران از سوی استاندار محترم آنرا در پرتو حمایت های تک تک اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین،مدیران و کارکنان شهرداری میدانم و امیدوارم بعد از این بتوانیم در توسعه عمران و آبادانی شهر بابل در کنار همشهریان خوبمان کوشاتر از قبل باشیم.

درخاتمه این مراسم لوح تقدیری ازسوی شورای اسلامی شهر به مهندس مهدی کیانی امیری شهردار بابل اهدا شد و همچنین از معاونین و مدیران شهرداری تجلیل به عمل آمد.

 در ادامه جلسه

تجلیل از معاونین شهردار،  مدیران شهرداری بابل

به پاس افتخار کسب شده
در جشنواره شهید رجایی استان مازندران