۱۷:۲۲ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار نوروزی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بابل با حضرت آیت الله توکل

دیدار نوروزی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بابل با حضرت آیت الله توکل نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری

🔸به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابل، ظهر امروز رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بابل در ادامه دیدارهای نوروزی باحضرت آیت الله توکل دیدار و فرارسیدن سال نو را محضر ایشان تبریک و قبولی طاعات و عبادات همگان را در ماه ضیافت الهی آرزو داشتند.

🔸 #سردار_حسین_بیژنی رئیس شورای اسلامی شهر بابل در این دیدار به نمایندگی از سایر اعضای شورای اسلامی شهر ، اعتماد مجدد مردم شریف استان مازندران به فرزند دیار دارالمومنین و پایتخت شهدای خطه شمال کشور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را مایه مباهات و غرور دانستند و موفیقت حاصله را محضر ایشان ، مردم شریف شهرستان و استان مازندران تبریک و تهنیت گفتند.

🔸🔹 ریاست شورا در ادامه ضمن ارائه گزارش از عملکرد شورای اسلامی شهر در سال سپری شده به برنامه های سال جاری نیز اشاره اجمالی داشتند و تاکید نمودند که یقینا” حمایت و پشتیبانی حضرت آیت الله توکل بعنوان یک شخصیت برجسته معنوی با جایگاه مسئولیتی ملی می تواند در به ثمر نشستن و نتیجه بخشی پیگیری های مدیریت شهری سرعت بخشیده و برخی بروکراسی های اداری را تسهیل نماید.

🔸🔹 سپس حضرت آیت الله توکل نیز ضمن قدردانی از نمایندگان مردم شریف بابل در شورای اسلامی شهر برای انجام این دیدار و همچنین پیگیری و تلاش آنها را در حل مشکلات شهروندان ارج نهاده و عنوان داشتند؛ لازم است خدماتی که در حوزه تصمیم گیری ارائه میگردد برای مردم اطلاع رسانی شود. مردم باید بدانند چه کارهایی انجام شده و چه برنامه هایی مد نظر دارید به همین منظور پیشنهاد می شود در پایان هر فصل یا هر شش ماه بیلان عملکردیتان را منتشر کنید که مطمئنا عالی ترین اثر آن تقویت اعتماد مردم به خدمتگزاران خویش است و این اعتماد همکاری مضاعف مردم در بسیاری از امورات را بهمراه خواهد داشت.

🔸🔹نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری به اهمیت نظرسنجی از مردم نسبت به رضایتمندی از خدماتی که برخوردار می شوند تاکید داشته و تصریح نمودند نظرسنجی از مردم مهمترین پارامتر برای ارزیابی عملکردمان در حوزه مسئولیتی می باشد، لذا شایسته است در این بخش نیز اهتمام بورزیم.

🔸🔹 حضرت ایت الله توکل در خاتمه با اشاره به اهمیت بهره مندی از نظرات و مشاوره صاحب نظران و متخصصین بیان داشتند ؛ با توجه به اینکه #مشورت ذات و رسالت کار شورایی است بنابراین انتظار می رود شورای محترم با حفظ انسجام و همدلی در بین خویش، از نظرات و مشاوره صاحب نظران و متخصصین بهره گیری بیشتری نماید تا بتوان خدمات مطلوبی را به ذینفعان ارائه کند.