۱۶:۲۹ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار نوروزی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بابل با حجت الاسلام روحانی امام جمعه محترم و معزز بابل

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابل، صبح امروز #رئیس و #اعضای شورای اسلامی شهر بابل به مناسبت حلول بهار طبیعت با حجت الاسلام و المسلمین #حاج_حسن_روحانی دیدار و عید نوروز را محضرشان تبریک گفتند و با توجه به تقارن این مناسبت با ایام ماه مبارک رمضان، برای همگان آرزوی قبولی طاعات وعبادات داشتند.

🔸🔹 #سردار_حسین_بیژنی رئیس شورای اسلامی شهر بابل در این دیدار بدوا از بذل توجه امام جمعه معزز نسبت به مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری بابل که همواره پشتیبانی و حمایت داشته اند، قدردانی نمودند و سپس در خصوص عملکرد این دونهاد مردمی و خدمتگزار در سال ۱۴۰۲ گزارشی ارائه دادند.

🔸🔹 ریاست شورا در بیان اهداف و برنامه های مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ گفت؛ اهداف و برنامه های مناسبی برای سال جدید پیش بینی شده است که برای تحقق و عملیاتی شدن آنها نیازمند تامین اعتبارات مورد نیاز است که با توجه به مشقت هایی که در این مسیر وجود دارد ، اما معتقدیم با تلاش مضاعف و همکاری همه جانبه می توان با احصاء و وصول مطالبات گذشته و درآمدهای مدنظر در سال مالی جدید، قدم های موثری برداشت.

🔸🔹 سردار بیژنی با تاکید به نگاه مجموعه شورا به حفظ انسجام، وفاق و همدلی برای ارائه خدمت شایسته به شهروندان تصریح نمود؛ تمام تلاش بر این است که در سال جدید با وفاق و همدلی همیشگی و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود شهری، شهرستانی، استانی و ملی برای شناسایی نارسایی ها و حل مشکلات و معظلات اقدامات اساسی صورت پذیرد که یقینا در پیشبرد این امر، حمایت ها و رهنمودهای امام جمعه محترم می تواند بسیار اثر گذار و مسمر ثمر باشد.

🔸🔹 ایشان در خاتمه به فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام سال نو و اعلام شعار سال اشاره داشتند و تاکید نمودند مطمئنا مدیریت شهری برای اجرایی شدن منویات رهبری معظم در سال ۱۴۰۳ که به جهش تولید با مشارکت مردم تاکید داشتند، برنامه ریزی نموده و تلاش خواهد کرد.

🔸🔹 سپس حجت الاسلام و المسلمین حاج حسن (مجتبی) روحانی امام جمعه محترم و معزز بابل بدوا از بابت این دیدار تشکر نمودند و ضمن ارزوی قبولی طاعات و عبادات، سال جدید را به نمایندگان مردم در پارلمان شهری تبریک گفتند. همچنین ایشان از بابت تلاش، اهتمام و خدمات مجموعه شورای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۲ برای پیگیری مشکلات شهروندان تقدیر نمودند و توفیقات روز افزون همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی بالاخص زحمتکشان در عرصه مدیریت شهری را از خداوند متعال آرزو داشتند.

🔸🔹 وی در ادامه با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر بعنوان منتخبین مردم مورد اعتماد و وثوق هستند تاکید داشتند؛ اعضای شورا نمایندگان فکری و مالی مردم هستند لذا باید از جایگاه که در اختیار دارند امانتداری نمایند و در مورد مصالح و دغدغه های مردم بهترین تصمیمات را اخذ و به اجرا در آورند.

🔸🔹 امام جمعه محترم در بیان برخی مشکلات شهری به معظل #زباله اشاره نموده و اذعان داشتند: متاسفانه موضوع مدیریت پسماند در بسیاری از شهرستانها بالاخص در شهرستان بابل بخاطر برخی ایرادات مربوط به جانمایی سایت زباله در منطقه انجیلیسی و بعضا” مشکلات ایجاد شده و اعتراضات و گلایه هایی که ابراز میگردد، حائز اهمیت بوده و لازم است برای آن فکری اساسی شود، تا اتفاقات ناخوشایندی رخ ندهد.
الحمدالله پیگیری های خوبی انجام شده است خصوصا حضور وزیر محترم کشور و قول مساعد ایشان مبنی بر مشارکت با شهرداری در بهینه سازی سایت مزبور که از اقدامات مورد تحسین مجموعه مدیریت شهری بوده که لازم است پیگیری جدی برای نتبجه بخشی آن صورت گیرد.

🔸🔹 حاج آقای روحانی به افزایش پروژه های مورد نیاز شهر و شهروندان در حوزه های مختلف و همچنین نظارت جدی برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی و حل معظل ترافیک و… اشاره نمودند و تاکید داشتند که سعی شود تا در تعریف پروژه های شهری بگونه ای عمل گردد که عموم مردم از ان بهره مند شوند و رفع بعضی از این مشکلات روزمره که به نوعی دغدغه جدی همشهریان شده است، در اولویت تصمیات و اقدامات قرار گیرد.

🔸🔹 امام جمعه معزز بابل در خاتمه عنوان داشتند؛ انشالله در سال جدید تمامی تصمیمات و اقدامات را با نظیر ان در زمان های گذشته ارزیابی نموده تا از عملکرد خویش و میزان پیشرفت کارها مطلع شوید . با آگاهی که نسبت به سوابق و تجارب ارزشمند اعضای شورای اسلامی شهر سراغ داریم، امید است شاهد رخدادهای مطلوب و شایسته ای برای خدمت در خور شآن مردم نجیب و فهیم شهر بابل باشیم.